søndag 9. januar 2011

Blogge?


Etter et års leting etter drømmehuset eller rettere sagt venting på drømmehuset ble det vårt. Vi var på visning på dette feltet med rekkehus første gang for over et år siden og vi tenkte begge to at her vil vi bo:) Det viste seg at dette var et populært sted å bo og ikke så lett å få tak i et hus. Så endelig kom et nytt hus til salgs, jippi :):):):)



Huset ble vårt og overtagelsen er i midten av februar. Med nytt hus så følger jo også oppussing:) Vi får muligheten til å få det akkurat som vi vil. Tankene begynner å svirre om hva vi skal velge og samtidig kommer ideen om en egen oppussings blogg.



Adventstiden kom og tanken på en blogg ble mer og mer fristene. Det er jo så så masse flotte blogger jeg har stor glede av og lese og de gir masse inspirasjon. Kanskje noen kan få glede av min blogg også?



I løpet av julen så hadde jeg vel bestemt meg for å lage en blogg og se om jeg får til dette. Men hva skal bloggen hete? Drømmehuset selvfølgelig. Vi har jo endelig kjøpt drømmehuset. Jeg gleder meg til å ta fatt på oppussingen som blir mye jobb men samtidig veldig gøy!



Julen i vår leilighet er nå pakket bort og neste gang den skal frem er i nytt hus:) I mellomtiden skal jeg vise bilder under oppussingen og hvordan det blir når vi er ferdig. Det er enda en måned igjen til vi tar over men en del valg må tas før den tid. Hvordan parkett skal vi velge? Er det virkelig hvitt høyglans kjøkken jeg vil ha? eller har jeg tenkt så lenge på høyglans at jeg er lei det før vi startet?


Fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...