lørdag 15. oktober 2011

Ny Header

 Jeg synes det er gøy å sitte å pusle med sånt, prøve meg frem med ny design på bloggen og
lage kollasjer osv. Men det er jo også så skummelt å bytte design på bloggen og tukle med det bak. Jeg har ikke helt dreisen på det og er redd ting skal forsvinne. Tenk om jeg ikke får satt det opp igjen som  det var hvis jeg ikke blir fornøyd med det nye:)

Den nye headeren

Den gamle headeren 

Denne nye headeren laget jeg for en tid tilbake men har vært usikker på om jeg skulle bytte.
Men synes det var på tide med litt oppussing her på bloggen nå.
Hva synes dere? Litt mere høst ble det kanskje, men er den rotete?
Jeg får vel se om jeg venner meg til den...

Herlig med lørdag og helg:)

ღ Janne 

6 kommentarer:

  1. Hei, det er gøy med oppussing av bloggen ;)
    Gjør det selv ganske ofte!
    Headeren var kjempe fin!!

    God helg Janne!

    Klem Sigrid :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vakke header! Den var fiiin!

    Nyt lørdagen!
    Klem

    SvarSlett
  3. Oppussing på bloggen driver jeg med stadig vekk, ny header hos meg og nå;)
    Fin var den! :))

    God lørdag, klem
    Janne:)

    SvarSlett
  4. Så fin ny header!
    Klem

    SvarSlett
  5. Syns den ble kjempefin jeg;)
    Alltid ok med litt forandring...
    Jeg er også livredd for og gjøre noe feil;)
    Jeg har gjort det en gang, rotet til hele bloggen og du kan tro jeg bergynte og svette, hihi;)
    Men jeg har heldigvis en reddende engel her som jeg gang på gang sender en mail til, og hun fikser opp - herlig;)

    Ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...