søndag 23. oktober 2011

Siste innspurt i Giveaway

Er du med???


Har du lyst å vinne valgfritt plagg fra WoolLand og enda ikke har meldt deg på i min 
giveaway er det fortsatt mulighet. 8 dager igjen til trekning. Det norske merket WoolLand lanserte i høst sin første ullkolleksjon til barn. Her finner du den mykeste ull i nydelig design til Gutt og Jente.

Har du lyst å være med? Trykk her.
Du kan delta med eller uten blogg. Her kan du se hva jeg og mine venninner har bestilt fra WoolLand:)

Til slutt: tusen takk for super respons på giveawayen, Og 
lykke til!!!! 

ღ Janne 

1 kommentar:

  1. Fabelaktig søndag til deg og dine!
    Her skal kvelden nytes før jeg finner fram kofferten og må pakke.

    Klemklem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...