mandag 31. oktober 2011

Siste sjanse og en liten nyhet!!!!


I dag er det siste sjanse til å bli med i trekningen av et valgfritt plagg hos WoolLand. Her kan du velge blant masse herlig ulltøy til gutt og jente i en fantastisk nydelig design.

For å delta i giveawayen min kan du trykke her!!!


Jeg trekker den heldige vinneren 1. november.


.....Og så til en liten nyhet jeg nylig kom over:) Allerede i slutten av november blir det mulig å kjøpe WoolLand til dame.
Kanskje dette er noe å sette på ønskelisten til jul. Jeg trenger ihvertfall å oppgrader ull garderoben min litt for det er en stund siden:)


Fin mandag........
ღ Janne 

4 kommentarer:

  1. Jer er med på trekningen, og gleder meg masse til dameklærne kommer! WOW :9 Ønsker deg en suprduper fin ny uke!

    klem

    SvarSlett
  2. fabelaktig start på uken til deg!
    Klemklem

    SvarSlett
  3. Takk for svar, har akkurat kjøpt ny seng til 2 åringen i huset, noe alla den som dere har. Og kjøpte med sengehest, men den tror jeg blir litt lav på den store senga, så da trenger jeg en som er høyere. Og din var jo så fin. Så kjempe takk for tipset =D

    Om ullunderstøyet til voksene er like fint som til barn, så skal dette føres opp på min ønskeliste også.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...