fredag 9. mars 2012

Fredag og ny header ✭


Fredag igjen og ukene flyr av sted:) Tenk nå er jeg i uke 34 alt og det går fort mot termin.
Planen for uka som gikk var egentlig å sy gardiner til baby rommet men pga sykdom ble det utsatt.
Gleder meg til å vise frem rommet hennes men det går nokk noen uker til før alt er klart der inne.

Siden jeg og snuppa har vert hjemme hele uken laget jeg ny header til bloggen, tror jeg kommer til å gjøre noen små endringer på den ellers synes jeg det var fint med litt forandring her inne.

I dag skal vi feire min søsters 29. års dag, den ble utsatt forrige helg siden vi ble syke. Forhåpentligvis holder feberen til snuppa seg unna i kveld og da reiser vi til Sandefjord på lørdag for å besøke venner.
Gleder meg til å se hvordan de har fått det i det nye huset og hvordan de har innredet:) Det er alltid gøy å se hva andre gjør:):):) og på den måten får man kanskje inspirasjon og nye ideer.


✭ Ønsker alle en flott fredag og god helg 

 Janne 

5 kommentarer:

  1. Tiden går fort og snart sitter du der med 2 prinsesser :)
    God helg til deg og dine Janne!

    Klem Monica

    SvarSlett
  2. Ja, tiden flyr -også når man er gravid- så håper formen er bra og at du kan nyte den fine tiden.
    Gratulerer ed nu header ;)
    God helg til deg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Fin header du har fått. Forstår ikke hvordan dere får det til!!! Ikke god på sånt jeg. KOs deg i SAndefjord i helga, det er der jeg bor det:)
    Anki

    SvarSlett
  4. Så fine bilder :-) Her blir det vår, ja! Blir gøy å se prinsesserommet når det er klart da. Lykke til videre i svangerskapet :-)

    SvarSlett
  5. Kjempefin header!
    Vil gjerne følge deg videre :)
    Ønsker deg en herlig helg ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...