torsdag 15. mars 2012

Herlig torsdag og ny lykt:)


En av butikkene i nærheten av meg skal legges ned :(  Det er litt trist for det er 
en del fint i den butikken. Men jeg har gjort ett kupp føler jeg. Denne lykten har jeg siklet
 på i lange tider og når jeg oppdaget denne på salg ble den med hjem:) Lykten er fra Affari,
jeg digger det rene designet på denne. 

Nå er huset vasket, jeg var så heldig å fikk farget og klipt meg når jeg var på 
besøk på jobben i dag, Tusen hjertelig takk:)
I morgen blir det tur til Sverige, da skal vi kjøpe stellebord:)

God torsdagskveld!!!!!

 Janne 

3 kommentarer:

  1. Kjempelekker lykt:) Gøy når man føler at man har gjort noen virkelige kupp:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Såå heldig du var, for denne var nydelig!
    Vi skal også legge ned (Skeidar Vågsbyg) så nå er det 70% avslag.....moro for kundene, men kjedelig for vi som mister jobben..men men:)
    Har selv fått shoppet en del på 70%:))
    Ha en fin fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...