onsdag 28. mars 2012

Mitt favorittnisp.....

....Akkurat nå


For det skifter på litt hva som er min absolutte favoritt. 
 Nå er det denne lykten fra Affari som er favoritten, jeg synes den er så 
enkel å ren med det blanke stålet og det klare glasset. Akkurat nå liker jeg den med hvitt 
kubbelys oppi. Det som er så gøy med denne er at den er lett å friske opp med diverse stasj til de forskjellige årstidene eller fargetemaer ol. Noe av det jeg har lyst å teste ut er sand og stener nede i lykten, eller kanskje kongler eller skjell. En liten sløyfe på håndtaket kan jo også gjøre seg. Har
du noen fine ideer blir jeg glad for forslag:) Men foreløpig så skal den få stå
her i hjørnet av stuen i sin vakre enkelhet:)
Søteste Maia utfordrer oss denne måneden til å vise frem vårt favorittnips og dette er mitt bidrag denne gangen. Maia skriver den inspirerende og morsomme bloggen fabelaktig, her finner du alltid vakre bilder og gode tips. Ta en titt HER for å besøke fabelaktige Maia og hennes utfordring. 

Fin fin kveld videre

 Janne 

1 kommentar:

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...