søndag 4. mars 2012

Ting til badene




På ønskelisten til badene her i huset:) Vipp har stått på ønskelisten lenge og når jeg så disse tingene fra
House doctor kom de også rimelig fort på ønskelisten. Ett sett til hovedbadet og ett til lille badet.
Tenkte i utgangspunktet Vipp på hovedbadet men når jeg ser det nå ville jeg kanskje byttet om.
Uansett må det nokk spares litt først, men det er jo lov å drømme litt en søndags formiddag:)

Her er snuppa syk, så vi har late oss dag inne med barne tv, lek og blogging.

Ha en fin søndag

 Janne 

3 kommentarer:

  1. Ja dette var lekre ting, skjønner veldig godt de har kommet på ønskelisten. Merkelig av en eller annen grunn får jeg ikke lagt deg til i bloggrollen min.

    Søndagsklem fra Kari

    SvarSlett
  2. Jeg har aldri opplevd det før, jeg får denne meldingen opp når jeg prøver å legge deg til: Finner ingen innmating for denne netttadresse. Blogginnlegg og tidspunkt for oppdatering vises ikke. Legg til nettadresse likevel?

    Når jeg da svarer ja så vises du ikke i bloggrollen. Har lagt til en annen i bloggrollen i dag for å se om det skjer med andre også, men det gikk fint. Kanskje du må sjekke tidsinnstillingene dine??

    SvarSlett
  3. God bedring til snuppa!

    Nydelig ting du ønsker deg, VIPP har så mye fint :)

    Her har vi vært på fotomesse og svermet i Lillestrøm.
    Ønsker deg en fabelaktig søndagskveld.
    klem

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...