mandag 5. mars 2012

Utfordring: Here I am - this is me

 Denne månedens utfordring hos NIB går ut på å vise hvem du er gjennom interiøret.
Denne gangen vil jeg vise to bildeserier, en av sofakroken og en fra en annen vegg i stuen.
Dette fordi begge deler er veldig meg:)





Dette er meg og interiøret mitt:

-Sofaen og salong bordet har rene minimalistiske linjer, dette går igjen på de fleste møblene og annen innredning i huset og er lett å bygge videre på:)
-Kabeltrommel bordet er en av mine favoritter og bryter opp og gir stuen mer liv og sjel.
-Lene Bjerre gardiner og lampen på bordet gir ett mer romantisk utrykk.
-Rosa min yndlingsfarge går igjen flere steder i huset og frisker opp alt det hvite og grå.
-Trollhassel synes jeg gir en kul effekt og kan pyntes med alt mulig.
-Ting med skrift har jeg alltid digget.
-Kasser i forskjellige varianter er alltid praktisk

En mix av stiler og ting jeg liker gjør meg glad



Har du vært inne hos NIB og tittet på alle de flotte bidragene, 
morsom måte å bli kjent med andre blogger på også:)

 Janne 

11 kommentarer:

  1. Nydelig bidrag, det rosa var prikken over i'en :)

    Fin ukesstart til deg :) Håper du har en fin dag og at solen skinner på deg. Her er det full fart Oslo - Haugesund - Oslo. Men gøy er det!

    klemklem

    SvarSlett
  2. koslig stue du har, lekkert med litt rosa :)

    ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Så pent og stilrent du har det! Nydelig med rosa innslag:)

    SvarSlett
  4. Nydelig du har det!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. Så fine bidrag!!
    Lykke til!!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  6. så koselig og fresht bidrag! :) jeg er og m med d hjemmelagede tv skapet mitt, kjempe gøy å delta!! :) lykke til i konkurransen.

    La meg til som følger, ny blogg for meg dette! kjekt å finne nye i konkurransen. :)

    klems Diana.

    SvarSlett
  7. Hei
    Takk for hyggelig hilsen, selv om jeg ikke ble mye klokere ;-))
    Nydelig stue du har, likte fargene veldig godt =)
    Ha en fin dag.
    Klem Linn

    SvarSlett
  8. Takk for fin kommentar hos meg☺
    Fin blogg du har☺
    Eames kopiane har eg kjøpt hos cultfurniture.com☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  9. Flott bidrag!
    Så koselig med de rosa detaljene, det oser VÅR ♥

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  10. Utrolig lekre farger i sofakroken din :-)

    SvarSlett
  11. Fint du har det. Og fine bilder
    Ønsker deg en fin kveld
    Jeg tar meg en liten bloggrunde før jeg skal stupe i seng :)
    Klem Tonje

    SvarSlett

Takk for at du stakk innom meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...